منو اصلی
پیوندهای ویژه



ساعت
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 94996
 بازدید امروز : 112
 کل بازدید : 470052
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
 زمان بازدید : 0.3120
اخبار > جذب نیروی کاردان/ کارشناس فوریت های پزشکی بصورت شرکتی


  چاپ        ارسال به دوست

جذب نیروی کاردان/ کارشناس فوریت های پزشکی بصورت شرکتی

 

       

 

   دانشگاه علوم پزشکي دزفول در نظر دارد جهت تامین کادر کاردان یا کارشناس فوریت های پزشکی شهرستان های دزفول، شوش و گتوند،. از بین افراد بومی شهرستان و در صورت نیاز استان و یا خارج استان که دارای شرایط احراز مندرج در این آگهی می باشند، از طريق برگزاري آزمون و  مصاحبه ، بصورت شرکتی پیمانکاری بکار گیری نمايد.

 

 

 جدول رشته شغلی مورد نیاز

رشته شغلی

محل مورد نياز

تعداد/جنسیت

شرايط احراز از نظر مدرك  تحصیلی و سایر شرایط

توضيحات

مرد فقط

 

 

کاردان/ کارشناس فوریت های پزشکی

شهرستان دزفول

بیست و یک نفر

رشته تحصیلی کاردان/ کارشناس فوریت های پزشکی-پرستاری-اتاق عمل

اولویت ابتدا بومی شهرستان سپس استان و خارج استان می باشد.

کاردان/ کارشناس فوریت های پزشکی

شهرستان

شوش

یازده نفر

رشته تحصیلی کاردان/ کارشناس فوریت های پزشکی-پرستاری-اتاق عمل

اولویت ابتدا بومی شهرستان سپس استان و خارج استان می باشد

کاردان/ کارشناس فوریت های پزشکی

شهرستان

گتوند

هشت نفر

رشته تحصیلی کاردان/ کارشناس فوریت های پزشکی-پرستاری-اتاق عمل

اولویت ابتدا بومی شهرستان سپس استان و خارج استان می باشد

 

1- شرایط عمومی  و اختصاصی

 

1/1- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی

2/1- داشتن تابعیت ایران

3/1- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

4/1- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان

5/1- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

6/1- نداشتن منع استخدام دردستگاه­های دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی

7/1- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.

8/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

9/1- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می­شوند بر اساس دستورالعمل مصوب از سوی هیأت امناء موسسه

 

 

2- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز:

متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند  از تاریخ 98/03/01 لغایت تا تاریخ 98/03/08 از طریق مراجعه حضوری به مدیریت حوادث فوریت های پزشکی دزفول به آدرس خیابان روستا جنب میدان افشار نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز ثبت نام:

1) تکمیل برگ درخواست شغل

2) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ400000 ریال(چهارصد هزار ریال) برای دارندگان مدرک تحصیلی دانشگاهی به حساب شماره   231445969    به شناسه واریز 97081311102400023دانشگاه نزد بانک رفاه مرکزی بعنوان حق شرکت درامتحان تخصصی داوطلبان. ایثارگران از معافیت 50 درصد و فرزندان شاهد از معافیت 100 درصد مبلغ مذکور برخوردار می باشند .

3) تصویر پایان طرح یا معاف از طرح

تبصره احراز بومی بودن پس از تایید مراجع ذیربط در دانشگاه قطعی خواهد بود.

4) اصل به همراه تصویر مدارک دال بر ایثارگری 

5) دو قطعه عکس 6×4

تبصره - مدرک تحصیلی وگواهی انجام خدمات قانون پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت از مراجع ذیربط استعلام خواهد شد.

 

3- شرايط بومي بودن

 

افرادي كه حداقل داراي يكي از ويژگيهاي دهگانه زير باشند، حسب مورد داوطلب بومي شهرستان يا استان تلقي ميگردند.

يك- شهرستان محل تولد داوطلب يا همسر وي با شهرستان محل مورد تقاضا براي جذب يكي باشد.

دو- استان محل تولد داوطلب يا همسر وي با استان محل مورد تقاضا براي جذب يكي باشد.

سه- همسر و فرزندان كارمندان رسمي و پيماني دولت و يا نيروهاي مسلح (اعم از شاغل و يا بازنشسته) كه شهرستان محل خدمت فعلي يا بازنشستگي والدين داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا براي جذب آنان يكي باشد.

چهار- همسر و فرزندان كارمندان رسمي و پيماني دولت و يا نيروهاي مسلح (اعم از شاغل و يا بازنشسته) كه استان محل خدمت فعلي يا بازنشستگي والدين داوطلب با استان محل مورد تقاضا براي جذب آنان يكي باشد.

پنج- داوطلب حداقل چهار ( 4) سال از سنوات تحصيلي (ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان) را به صورت متوالي يا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا براي جذب طي كرده باشد.

شش- داوطلب حداقل چهار( 4) سال از سنوات تحصيلي (ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان) را به صورت متوالي يا متناوب در استان محل مورد تقاضا براي جذب طي كرده باشد.

هفت- داوطلب حداقل چهار( 4) سال سابقه پرداخت حق بيمه در شهرستان محل مورد تقاضا براي جذب را داشته باشد.

هشت- داوطلب حداقل چهار( 4) سال سابقه پرداخت حق بيمه در استان محل مورد تقاضا براي جذب را داشته باشد.

نه- پدر، مادر و يا همسر داوطلب حداقل چهار( 4) سال سابقه پرداخت حق بيمه در شهرستان محل مورد تقاضا براي جذب را داشته باشند.

ده- پدر، مادر و يا همسر داوطلب حداقل چهار( 4) سال سابقه پرداخت حق بيمه در استان محل مورد تقاضا براي جذب را داشته باشند.

تذكر 1: مبناي استان و شهرستان براي تعيين بومي بودن، تقسيمات كشوري در زمان ثبت نام ميباشد..

تذكر 2: پرداخت حق بيمه به مدت تعيين شده در بندهاي 7 الي 10 صرفاً توسط يكي از موارد مذكور قابل احتساب است.

.

تذكر 1: مبناي شهرستان براي تعيين بومي بودن، تقسيمات كشوري در زمان ثبت نام ميباشد.

 

4-زمان  آزمون:

 تاریخ بر گزاری آزمون و مصاحبه در سایت دانشگاه متعاقباٌ  اطلاع رسانی می گردد.

تذکرات مهم :

1- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، آزمون و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت اشتغال، و امکان استرداد وجه پرداختی امکان پذیر نخواهد بود..

2- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

4- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر جهت حضور برای مصاحبه مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده میگردد

5- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان(بعد از مصاحبه) طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به جای وی به گزینش معرفی خواهد شد.

6- هر گونه تغییر در مفاد مندرج از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی می گردد


١٤:١٢ - 1398/02/24    /    شماره : ٨٦٢٨    /    تعداد نمایش : ٨٩٦١


امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج